..SJUKLING??..njaaah..

6..okey..må bare få sagt at dagen har absolutt ikke blitt i nærheten av det jeg hadde sett for meg i mårres da jeg jumpa ut av senga..

Hadde en legetime som jeg skulle på først  før jeg skulle gjyve løs på resten av dagen..
Meeeen..legen min ville det annerledes...

Litt forklaring først: For litt over ei uke sida, fikk jeg et lite anfall da jeg var på butikken. Kvalm, svimmel og mista nesten synet totalt på høyre øyet ei stund.
Siden jeg har lovet meg selv å bli flinkere til å ta vare på meg selv  bestilte jeg meg da en legetime - som jeg dro på i mårres.

Legen så tydeligvis alvorlig på det - og sendte meg til videre undersøkelse på sykehus-akutten.



Der ble jeg undersøkt i alle bauger og kanta




...dårlig med serveringa..en skvett blodfortynnende til kryssordet mens man venter..



Til slutt konkluderte de med at jeg nok hadde hatt et drypp..og dermed rauk Harrysdattera opp på ei avdeling for innleggelse og videre utredning..

Syns nu synd på ho tøtta som sku sette veneflonen på meg..det kan nemlig være litt av ei utfordring.. Etter 4.de forsøk henta ho inn hjelp..og VOILÀ!!  Etter enda et par forsøk, satt den på plass 😂






Akk ja..så nu sitter jeg her, da..og dingler med beina..og prøver å ikke kjede meg så alt for mye.
Har hittil vært å tatt ultralyd av halspulsårene - og de ser rimelig ok ut..og fikk beskjed om at blodprosenten er aaalt for lav (ikkje nåkka sjokk!!hehe 🤪)

Ha en flottersfin ettermiddag og kveld da, folkens..så "sees" vi plutselig 🤗


Kommentarer

  1. Huffda,håpe no det går bra med dæ og at du blir frisk. God bedring :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det...går garantert bærre godt, detta 🤗

    SvarSlett
  3. Huffda, det var ikke bra. Godt legen sendte deg videre. God bedring og pass på deg! 🙂❤

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg er veldig takknemlig for at legen min faktisk valgte å ta det alvorlig ☺️ Tusen takk..skal gjøre så godt jeg kan 😊❤️

      Slett
  4. Håper de finner ut, og at det ikke er så alvorlig. God bedring til deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det håper jeg også..det virker som om de er veldig grundige her, så det går seg nok til 🤗 Tusen takk for det ❤️

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg