SHUTDOWN-DAG I PYSJEN

Hei & hoppsann, og god lørdag, folkens..



Her tegner det til å bli den store pysj-dagen på meg. Har bl.a en avtale i IoPT-gruppa nå på formiddagen, men kroppen spiller absolutt IKKE på lag. Selvfølgelig kunne jeg valgt å gjøre det den "gamle" Helene ville gjort - nemlig kræka meg avgårde, fordi avtaler SKAL holdes - koste hva det koste vil.. Men - jeg har nå engang lovet meg selv at jeg skal bli flinkere til å ta vare på meg selv - så derfor velger jeg å bare flate ut totalt i dag.
Det er ikke ofte (heldigvis) at jeg blir sånn som dette - men det starta med totalt shutdown i går ettermiddag, og jeg skulle nesten ikke klart å krabbe meg på dassen på det verste.
Men evig optimist som jeg er - og ganske flink til å overtale denna skrotten, så har klart å få den på trua til at jeg i dag klarer å gå rundt i leiligheta for egen maskin. Har litt snodige vinkler når jeg skal ned og opp av stolen, og så nok mer ut som et vinkeljern når jeg sto ved benken for å lage meg frokost og kaffe..men litt svinn må man regne med. Selv om jeg skal innrømme at akkurat på dager som dette, kjenner jeg veldig på hvor kjekt det hadde vært å ha noen rundt seg til å kunne lage akkurat den frokosten og kaffen til meg.
Meeen..alt tatt i betraktning, syns jeg ikke at jeg har lov til å klage heller - for helsa er faktisk jevnt over helt upåklagelig - og at jeg enkelte dager må jobbe litt ekstra for å få ting sånn som jeg vil..vel..da kjenner jeg i alle fall at jeg fremdeles er i livet, hehe 😉

Og nå har jeg benkra meg i sofa med laptop, lesestoff og litt lørdagskos - og akter å ta timene og dagen akkurat som den kommer. I mårra er det siste treningsdag denne uka - og da SKAL jeg være oppe og fit4fight igjen..basta!

Nøtter og nutrilett-bar med karamellsmak er goooood knall 👍


Så ha en superflotters lørdag, alle sammen..og ei riktig god helg 💓

Kommentarer

  1. Viktig å lytte til kroppen sin ja. Jeg går på kurs nå for å lære akkurat det. Er ikke veldig flink, men kommer meg litt etter litt. Ser ut som en koselig lørdag med godt knask. Nyt dagen ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt sant =) Jeg er heller ikke særlig flink - enda..men øvelse gjør mester, heter det jo =D Takk-takk <3

      Slett
  2. Jeg er blitt flink til å droppe ting jeg ikke MÅ, så sant det ikke er jobb. Der er jeg litt mindre flink å lytte, men bare går avgårde til jobb...

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, da..for det viser seg jo gang på gang, at verden surrer videre selv om man ikke bestandig kan være "i vinden" =) Og hvem vet - kanskje du blir flinkere etter hvert til å heller lytte til hvile-Frodith når jobb-Frodith bare vil kjøre på ;) <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg