FREDAGSKOZ

Sett sånn..da var det jammen freddan igjen..syns dagene har rast avgårde, selv om det skal sies at jeg har slitt litt mer med kroppen denne uka, enn jeg har gjort på lenge. Som nevnt i et tidligere innlegg, starta jeg mandagen med at ryggen verka som bare fy..men fikk jo has på den etter hvert..trodde jeg.
Men om kvelden begynte murringa og "knivstikkinga" igjen - og på tirsdag var det samme opplegget, med å kreke seg ned på yogamatta, til jeg fikk myka opp såpass mye at jeg kom meg på trening...og onsdag..og i går..hehe..
Ikke godt å si hva det er som har flydd i denna halvgamle skrotten akkurat nå..det kan vare alt fra fibromyalgien eller skaden i ryggen som gjør seg gjeldene, til væromslag - eller rett og slett at alt det jeg jobber så iherdig med nå - på det psykiske nivået - gjør seg gjeldene i form av "onter" både her og der..

Som sagt, ikke godt å si hva det er som er på gang - men i dag føler jeg meg faktisk mye bedre enn jeg har gjort hele uka. Var ikke fullt så stiv da jeg kravla ut av senga i klokka 6 i mårres, og yogaen gikk helt problemfritt. Deretter var det ukas 4.de trening - av 5..og så fant jeg ut at jeg skulle skjemme meg selv bort litt etterpå.
Så i stedet for å traske meg hjem, traska jeg meg ned til et kjøpesenter som ligger bare en liten omvei i fra der jeg går til og fra treningssenteret.



Var ganske tidlig på´n - så det var ikke mange sjelene som var ute på shopping enda.


Siden jeg hadde bestemt meg for å kose meg litt, fant jeg ut at jeg skulle spise tidlig lunsj - og kursa meg inn på den ene av caféene som er der..og som også var ganske folketom..


Akkurat det med lite folk var nå egentlig bare en fordel, syns nå jeg - og fant meg et koselig, lite bord for meg selv - og hadde det skikkelig trivelig, der jeg gomla i meg en nydelig kyllingsalat med perlespelt og granateple, focaccia og litt kaffe. NOM-NOM-NOM 😍



Etterpå traska jeg meg glad og fornøyd hjem igjen - og heiv meg til med helgevasken..og nå er både jeg og leiligheta klar for ei kose-mose helg 😃

Kommentarer

  1. Så fint at du er bedre. Koselig å gå på kafeteria når det ikke er for mye folk..:) God fredagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det =) Ja det er mye triveligere, enn når det kryr av folk over alt.. Takk-takk, og en fin fredagskveld til deg også =)

      Slett
  2. Den lunsjen så god ut ja. Vi hadde kylling til middag her. :-) Kos med litt handling på mårran?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den var veeeeldig god ;) Yepp..trivelig det =)

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg