GOODIE-GOODIE & BURSDAGSFEIRING

Yeeey...da har jeg endelig fått en ny GOODIEBOX i postkassa. Har trava korridoren att og frem til postkassa her siden før helga, og venta på en ny pakke - og i går kom den 💓
Syns disse pakkene er helt geniale - får så utrulig mange, flotte produkter - til gibort-pris..



Detter er IKKE ment som reklame av noe slag - vil bare dele min hverdagslykke med dere - og vise dere hva jeg fikk av dill-dall denne gangen 😉

Og som ikke det var nok til å gjøre mandagen min super, kom jeg meg jaggu i bursdagsfeiring til eldste nevøen min også..tenk - "litjeglunten" ble hele 37 år..fyttikattalissom - trur jaggu jeg begynner å få noen år på min eminente bakdel nå, hehe 😂



Yepp..sånn var min superflotte mandag - og i dag satser jeg på å ha en knallers tirsdag..håper dere får det samme 😃💓

Kommentarer

  1. Dill og dall i posten er herlig da :-) Man fortjener litt sånt :-) Ha en strålende kveld <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg