HAR FÅTT LITT DILLA..

Titt-tei og goood mårra, alle sammen..her er jeg midt i et oppussingsprosjekt av leiligheta mi..og har fått totalt dilla på sånne flotte klistremerker som man kan ta av og på flere ganger..
Bestiller de på nettet for en rimelig penge - og da blir det dobbel glede - først med spennende pakkenelliker (fordi jeg ofte glemmer hva jeg har bestilt, hehe 😂) ..og etterpå, når jeg ser resultatet av dekoreringa mi..

Har litt spredt utover det hele nå - men legger ved de jeg syns ble finest/kulest..

Ytterdøra mi - så folk skal føle seg velkommen..



Gangen..



..og frokost-bordet mitt 😊



Veeeldig fornøyd, jeg i alle fall 😉

Da får dere ha en flottersfin lørdag, alle sammen - og god helg..her skal det jobbes videre 😘

Kommentarer

  1. Så fint det var da. Nesten så jeg fikk lyst til å bestille noen selv. ;) God søndag! Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk-takk 🤗 Ja det er utrulig mye flott dekor å få tak i, så jeg anbefaler det i alle fall 😊

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg