KLAR FOR NYE MÅL

Etter en ganske myk start på dagen, med høy kosefaktor over mårrakaffen..



..traska jeg meg ned til ukas siste treningsøkt.

Selv om jeg var syk (les:vanvittig hodepine) t.o.m mandag, har jeg klart å få skvisa inn 4 dager med trening denne uka - og det er jeg kjempefornøyd med 😊 Særlig fordi jeg - ikke bare i går klarte å få ny 1RM i squats/knebøy (48kg)..men i dag nådde jeg også nye 1RM i både deadlift/markløft (70kg) og bench press/benkpress(40kg)..gjett om det er noen som er fornøyd nå, hehe 😁



Men det blir med trening, som med alt annet man er ekstremt glad i - man vil vel hele tiden sette seg nye mål - og fra og med neste uke er planen å starte på et helt nytt prosjekt der nede - som går over 6 uker og er basert på min 1RM i de 3 øvelsene som jeg nevnte lenger opp..og jeg gleder meg som en unge til å se hvordan jeg takler det. 1MR er da det man maksimalt klarer å løfte én gang i en spesiell øvelse..
Da er det trening 5gg/uka de to første ukene, 4gg/uka de to neste ukene, 3gg/uke den femte uka..og så er det et litt variert opplegg den siste uka - der man kan velge hvordan man vil forholde seg. Tror nok den varianten jeg blir å gå for, er å prøve meg på nye 1RM, og deretter såkalt "deload" - en uke med mest mulig hvile/rooooolig trening.

Men det er etter helga, det..nå skal jeg bar "moillkose" meg med slappe & sløve tilstander over en lav sko, her..og starter nå med å se om jeg får mekka i hop et eller annet fornuftig å spise..deretter blir det vel en eller annen form for helgekos ut mot kveldingen 😉


Kommentarer

  1. Så flink du er med trening da :-) Jeg er ennå ikke det... :-o

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo takk for det =) Er vel ikke laga for alle å holde på å fly rundt sånn som jeg gjør - og du er da så mye på farta ellers..og ser utrulig bra ut i tillegg <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg