KLISSVÅT SØNDAG

Å si at det var kun ren fornøyelse å traske seg ut og ned på trening i mårres, er mildt sagt en overdrivelse. For fyyyy pokker så mye sørpe det var på fortauene. Ei natt med mildvær, og en masse regn og sludd, hadde omgjort fortauene til rene slush-elvene..og jeg var var rimelig våt på beina etter bare noen få meter.




Heldigvis var det såpass tidlig, at det var nesten fritt for biler så jeg kunne valse rett ut i veibanen som var nesten sørpefri de fleste stedene..

Og som om jeg ikke fikk bløtlagt meg nok når jeg traska nedover - så var det begynt å blåse da jeg skulle hjem igjen - i kombinasjon med masse våt snø som bombarderte meg fra oven..med det resultatet at når jeg kom meg hjem, var det kun den delen av meg som hadde vært skjult under jakka, som var noen lunde tørr, hehe 😂



Det snør fremdeles her,nå..


..og selv om dette bare er en av de mange riene moder jord må igjennom her, før vi kan ønske våren velkommen - må jeg bare si at jeg kunne godt vært de foruten 😉

Ha en flottersfin - og tørr søndag videre, alle sammen 😊

Kommentarer

  1. Her er det ganske snøfritt nå :-) Deilig. MEn ikke akkurat sommertemperatur da... :-o Det liknet på Alta det nederste bildet, fra hybelhusene :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh..skulle gjerne bytta ut det hvite her, med snøfritt og fraværende sommertemperaturer, hehe =) Okey..har jo vært i Alta en god del ganger - men ikke lenge nok om gangen, til å kunne dra de sammenligningene =D

      Slett
  2. Ja, i går var det bløtt. Burde nok hatt regnbukse utenpå da ja ;) Vi sto over tur i går vi. Har tatt den i dag i stedet. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det hadde nok vært lurt..og det verste av alt, er at regnbuksa mi henger i boden, klar til bruk, hehe =) Men sprøtt å se hvordan det skifter fra dag til dag - det var kommet i alle fall 10 cm med snø i natt, og i mårres når jeg dro på trening, snødde det tett da jeg gikk både frem og tilbake. Og nå er det opphold og nesten blå himmel..makan, hihi =)

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg