LITT MULTITASKING MÅ TIL

Etter at jeg kom meg hjem fra en særdeles kjekk dag på trening - der jeg satte ny 1RM (betyr kort og godt det en max klarer å løfte - eller flytte - én gang i en spesiell øvelse..som f.eks squats eller deadlift..) - ble det tid for litt venninneskravvel, før jeg fant ut at jeg skulle gjøre litt til gangs her hjemme.

Så jeg heiv meg rundt og satte en liten deig for å lage meg grove hvitløksbrød til helga - og så gjyva jeg laus på helgevasken..



Ble jo litt småpauser for å trille ut deigen og smøre utover hvitløkssmøret jeg hadde laga ferdig på forhånd..




..og så passa jeg på å koke en liten rasjon med egg til helga, i samme slengen..jeg eter nemlig sykt mye egg, for å spe på proteinene siden jeg trener så mye.



Så - når husvasken var ferdig - var jammen helgekosen også ferdig..ble snurrer i stedet for "brød", da - men skitt au - gode var de uansett 😉 ..og nå dufter hjemmet herlig av ei lett blanding nyvaska hus og ferskt bakverk 💓


 Smaker nydelig til så mye..som f.eks eggerøre m/skinke & ost 😋




Kommentarer

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg