NÅR UKA STARTER PÅ TIRSDAG

Goood mårra, alle sammen..da er det en ny dag - og endelig starten på den nye uka for min del.
Siden jeg ble liggende så lenge med den infernalske haupina, kom jeg meg ingen steder i går..valgte å bruke dagen på kun egenpleie - i form av alt fra å spise meg opp på næringsrik mat, til litt hjemme-spa med ansiktsmaske og hele greia 😊


Var kun innom butikken rett over gata her, for å hamstre inn litt flere grapefrukt og en ferdig smoothie (noe jeg vanligvis styrer unna..) men ellers var det sløving på høgt plan..fantastisk deilig - men guuuuudamegda så glad jeg er for at jeg er frisk og i full vigør igjen i dag, hehe 😉

Så nå er det frokost-tid..


..deretter er planen å traske meg ned på treningssenteret - og så får vi se etter hvert hva dagen bringer videre..

Ha en super tirsdag 😃

Kommentarer

Populære innlegg