SKALLEBANK & STIV SOM EN STOKK

..bare innom for å si hei & hallo..og fortelle at her er jammen ikke mye å fortelle, hehe 😁
Ligger med en irriterende skallebank på 3.dagen.. Begynte å kjenne at den kom snikende lørdag ettermiddag/kveld - etter en fantastisk dag med mye venninne-skravling..og tenkte at nettopp det, med mye surr & ståk nok var grunnen, og at den kom til å gi seg etter litt stillhet og en paracet..

Meeeen..så heldig var jeg ikke, for jeg måtte opp to ganger i løpet av natta for å lempe innpå flere paracet, og gårsdagen var temmelig ille. I perioder, i alle fall...
Hadde nemlig et utrulig koselig besøk utpå dagen, og da var fokuset mitt på besøket - og hodepina ble redusert til et minimum.
At den dessverre kom tilbake - med venner - etterpå..vel..det var totalt verdt det, hehe 😉

Uansett..natta ble ikke så alt for ille, og i dag kjenner jeg meg mye bedre - men er så vanvittig øm og stiv i nakken og skuldrene, at fy!! Ikke noe unormalt det, da..veit jo at jeg ikke kan sitte i ro særlig lenge, før kroppen stivner totalt, og jeg ser ut som en vandrende stokk..så jeg skal gi meg selv resten av dagen i dag  samt natta til å bli kvitt hodepina - hvis ikke - tja..da får jeg bare gjøre det jeg vanligvis gjør i løpet av uka MED skallebank, da 😁

Ha ei superflotters, ny uka folkens 🤗

Kommentarer

  1. Leit med slik hodepine. Kan kanskje ha noe med blodtrykket å gjøre. Eller som jeg føler årsaken til min hodepine: endring i synet. Uansett er det slitsomt. God bedring! :) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det er ikke godt å vite hva det egentlig var som føyk i meg..heldigvis ser det ut til å ha gitt seg nå..(bank i bordet, hehe) Takk så mye for det, i alle fall <3

      Slett
  2. Jeg spiste Paracet som drops rett før jul. Jeg tror at JEG fikk medesinsk hodepine, eller hva det heter. Jeg har nå kuttet HELT ut medisin. Hver gang jeg får vondt i hodet (mye sjeldnere pga ikke piller) tar jeg meg litt kaffe :-) God bsedring til deg. Jeg har flere venninner med migrene, og de ligger i dagesvis og plages :-o

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh du verden..ja det hørtes IKKE noe godt ut..så flott at du har klart å kutte medisinen helt ut..det er mitt mål også. Pr.i dag tar jeg kun paracet når jeg får sånn som hodepine..og ellers jobber jeg med å kutte paralgin forten også totalt - tar den kun når fibrosmertene blir FOR ille..men har stor tru på at før sommeren er jeg helt medisinfri..vel - må vel ta de nye medisinene for blodtrykk og sånt, enten jeg vil eller ikke - men de smertestillende skal vekk!! Og ja - migrene er helt for jævlig..er heldigvis noen år siden jeg hadde akkurat sånne anfall..og slipper heldigvis å forholde meg til migrenemedisinen lenger..Tusen takk for det <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg