SNART FROKOSTTID - HÅPE Æ..!!

Hei-hei og goood mårra  alle sammen..
I skrivende stund er ikke klokka blitt halv 7 enda..men jeg våkna som vanlig litt over 5, jeg...og skal innrømme at jeg har vel aldri opplevd at tida har gått så sakte som i dag, hehe 😁


Er jo ikke alene på rommet - så jeg kunne jo ikke akkurat begynne å bråke og styre så innmari mye  heller..dermed ble det ei halv evighet med korridor-vandring på meg. Klarte å snike meg en kopp kaffe i halv-6 tia..og nå bare venter jeg på at klokka skal bli frokosttid 🤗


Og sååå regner jeg med at det begynner å skje litt mer relatert til utredninga mi.. 

Ha en nydelig dag da, alle sammen 🤗






Kommentarer

  1. Frokost 08:30, det var da sent. Da ville jeg vært rimelig sulten tenker jeg. Ihvertfall om jeg våknet som nå om dagen, ved 6 tida. Jeg er jo sulten med en gang. ;) Håper det går bra med deg. Sender en god bedringklem! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg syns det er durabelig seint..særlig med tanke på at det er et sykehus, og at de begynner å vekke folk tidlig for å få unna alt av prøver o.s.v som skal tas om mårran.. Jotakk, det går heldigvis bare bra med meg =) Tusen takk for det <3

      Slett
  2. Lykke til med utredning og alt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det - nå går det seg heldigvis til her =)

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg