VENNINNE-VIFT

Så satt jeg her, da..faktisk ikke SÅ tidlig på mårran at det gjør noe. Våkna ikke før 6, og kjente at det ble seint i går - til meg å være, hehe 😉

Er så heldig å være med i en..tja..kall det kreativ-klubb, dere..for det er absolutt ikke en SYklubb..og vi møtes med ca.3-4 ukers mellomrom.
Og i går var det da nytt, koselig kreativ-møte hos ei av de flotte tøttene som bor i nabokommunen (to av 5 bor der), og siden jeg har kjøreforbud for tida, traska jeg meg de godt og vél 4 km bort til hun eine venninna mi som også er med der - og så fikk jeg sitte på med henne på klubb.

Vi kosa oss bare værre, vi..og serveringa var det absolutt ikke noe å utsette på 😍



For anledninga hadde jeg med et strikkeprosjekt jeg begynte på i forrige måned.



Det er et TTT-prosjekt - altså "ting-tar-tid", for jeg har for det første ikke hatt så mye overskudd på kveldene til å sette meg ned med det - og så er det greit at det tar litt tid, fordi jeg har ikke råd til å kjøpe inn så mye nytt garn for tida - dessverre..

Ganske flott utsikt fra huset til vertinna - selv om det er mørkt ute..



Så etter en superflott kveld i godt lag - var det bare å kravle seg under dyna - og kan med hånda på hjerte si at jeg har sovet som en unge i hele natt..skal ikke mye til for å slite ut "gamla", hehe 😂

Ha en nydelig fredag, alle sammen der ute..her er det treningstid nå - og så tar jeg dagen som den kommer 😉💓

Kommentarer

Populære innlegg