WOW-PRISER, DET KAN MAN LIKE..

I dag har jeg altså hatt en helt superflotters dag..kom meg ut av senga i halv-6 tida, og fikk unna alle mårra-ritualene mine, før jeg traska ned på trening. Er ikke hver gang jeg er like lenge der, men i dag ble det vél 1,5 time, og det føltes veldig godt. Var faktisk kjempeheldig med været også - i alle fall på returen, og bare det er jo nok til å få en ekstatisk følelse, hehe 😁

På tur hjem, tok jeg meg en kjapp tur innom butikken, og har nå faktisk fått fylt opp kjøleskapet mitt med proteinrik middag for hele uka - til en veeeldig lav pris..og sånt liker vi..sant?

Vél hjemme, fikk jeg verdens triveligste kaffebesøk..dvs..jeg sto for kaffedrikkinga, da..mens gjesten holdt seg til Pepsi Max..og etterpå traska jeg meg en liten tur ned til byen, bl.a for å hente ut en pakke jeg bestilte i forrige uke.
Er jo veldig opphengt i dette med proteinrik mat - og det koster.. Så jeg fikk tips om et kjekt nettsted, der jeg betalte bare 100 kr mer (inkl.frakt) enn det 400 g proteinpulver koster i butikken her..og det kan man virkelig også like..saaant?
Bare se - 1 kg proteinpulver, 400 g proteinrik pasta og to protein-cookies.💓



Gleder meg utrulig til å teste ut smaken på det nye pulveret - appelsin/sjokolade..nammmiii 😋

Ellers trødde jeg meg en innom det største kjøpesenteret som ligger i sentrum, deeer var det reine julekvelden inne på eine butikken..(NEI - ingen reklamering her - men gadd ikke ta av alt av merker og lapper..)
Det var skikkelig wow-priser, altså..ikke nok med at det var 3 for 2..men absolutt alt på salgsbordet kosta 1 kr stykket...WHUUUUUUUT?...kan det bli bedre, for ei som elsker å shoppe - men aldri har råd?? Så det må man jo i alle-alle-alle fall like..saaaaaaant????? Hehe..
Men nå skal det sies at jeg klikka jo ikke bananas og kjøpte ting bare for å kjøpe..så jeg valgte ut noen ting jeg virkelig kunne se meg bruk i - og endte opp med det herlige beløpet av 6 kroner for hele sulamitten 😍



Så snakk om hverdagslykke 💓
Og nå trur jeg det blir stort sett bare sløving resten av dagen. Har 5 dager med trening satt opp på planen min denne uka - så det vil si at jeg skal ned i mårra tidlig også..og da kan det være greit å hente seg litt inn, så man er fit2fight igjen, når torsdagen banker på døra 😊

Ha en fantastisk onsdag videre, alle sammen 😘

Kommentarer

  1. Du står jammen på med trening og diett. Og litt hverdagslykke i småkjøp hjelper jo litt på som belønning kanskje :-D

    SvarSlett
  2. Hehe..joda..er inne i en god periode nå, med både treninga og kostholdet..så får vi se om det holder seg slik, etterhvert som våren gjør sitt inntog, og jeg kan begynne å farte litt mer rundt ;) Og sånne småkjøp er kjekke belønninger underveis, ja =)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar..ris & ros - tips & idéer mottas med takk.

Populære innlegg