GJYVER PÅ MED FRISKT MOT

Yepp..så var det mandag igjen - og jeg har starta med godt mot på uke 4 av 6, i det oppsatte treningsopplegget mitt. En enkel dag i dag - der jeg ikke skulle løfte særlig tungt..og det var veldig greit, for forrige uke var ikke like snill, hehe 😏


Så langt har det vært ganske grei skuring, men som sagt, forrige uke var liiiitt værre - og skal innrømme at jeg sleit en del under siste økta.. Det var ei sånn uke der jeg skulle løfte 3 sett med 4-6 repetisjoner med 90-95% av det som er maksvekta for hva jeg klarer å løfte på én gang..den såkalte 1RM. Det var spredt over 4 økter (dager), og de 3 første gikk helt flott. Klarte faktisk 6 repetisjoner på alle 3 settene..
Skulle egentlig ha siste dagen på lørdag - men på fredag, etter at jeg hadde vært hos legen og fått oppheva kjøreforbudet (HURRAAA!) var jeg å hjalp ei venninne med å måke verandaen hennes..


..og det ble 4 timer i ett, med konstant måking - og det kjentes jaggu..



Derfor valgte jeg å utsette treninga en dag, og tok siste økta i går. Meeeen som sagt - på den økta sleit ho gamla..følte at jeg måtte mobilisere absolutt alt av krefter og fokus for å gjennomføre - spesielt på benkpress..men tjo-bing & hey-hoppsann..klarte jaggu å gjennomføre den også, med æra i behold, hehe 😂
I etterkant tenker jeg at kanskje kroppen ikke hadde fått full restitusjon etter at jeg lekte snøfreser - og at jeg rett og slett skulle hoppa over den dagen. Men - man lærer så lenge man lever..økta ble tatt - og i dag var det bare å gjyve på med godt mot - og det gikk jo helt supert 😃

Etter treninga, traska jeg meg bort til legesenteret for å ta noen blodprøver de ikke fikk tatt av meg på fredag. Det er bare et kvarters gange videre fra der treningssenteret er, og det var både godt føre og god temperatur å gå i..



Og så da?..tja..har egentlig ikke så veldig mange planer, akkurat. Selv om jeg får lov å kjøre bil igjen, har jeg rett og slett ikke økonomi til å fylle opp tanken akkurat nå - så noen turer blir det ikke på meg før tidligst til påske - og da blir det garantert bare rundt om her i distriktet. Så i mellomtida tar timene og dagene som de kommer - og finner vel på ett eller annet å fordrive tida med, hehe 😉

Ha en nydeligvakker mandag da, alle dåkker flotte folkan der ute 💓


Kommentarer

Populære innlegg