UPS!..SOM TIDA FLYR..

Hey & halloen og gooood mårra, alle dåkker flotte folkan der ute 😃


Vet egentlig ikke hva det er jeg har holdt på med, men de siste dagene har bare flydd avgårde - og jeg oppdaga at herrefreeeeeedamegda..har jo ikke hatt tid til å vært innom hverken for å blogge eller lese siden i forrige måned..makan til surrehue, hehe 😛

April så lang, ja..sånn sett, har vel dagene mine vært stort sett som normalt, med fokus på trening og kosthold. Tirsdag var en dag som starta så bra - da jeg endelig fikk knødd bakenden min med meg på besøk til ei venninne jeg ikke har sett på gudane veit hvor lang tid. Utrulig koselig. Men resten av dagen ble ikke så veldig ok, da jeg fikk vite at eneste barnet til gudforeldrene til sønnen min, gikk så alt for tidlig bort - bare 31 år gammel. Vil ikke si så mye mer om det her, annet enn at det var ikke en ulykke, men en sjelden sykdom som gjorde det. Det er et alt for sårt tema, og ikke min historie å fortelle.💔

Ellers da? I går var jeg på besøk hos bestekompisen min på båten. De ligger for tiden her i Harstad for "oppgradering"..og det var sykt trivelig. Har ikke sett han siden jeg var hos han på vestlandet i september i fjor..og gudane veit når vi sees neste gang, når han drar igjen etter påske..

Og i dag?..veeeel..wish me luck, for nå skal jeg snart traske meg bort til legesenteret, og høre om jeg så aller nådigst kan få lappen tilbake. Har egentlig ikke savna bilen noe disse 4 ukene - men kjenner at det begynner å krible litt i høyrefoten nå når det er sol og flott ute - og da er det kjekt å vite at jeg kan sale på gampen og ta meg en tur - dersom kløa blir for stor 😉

Ha en nydelig fredag da..og husk å dele smilet ditt med noen i dag 😊

Kommentarer

Populære innlegg