FORBEREDER SOMMERFARGEN

Hey & hoppsann..og gooood lørdag, alle sammen. =D
Nå når det endelig er skikkelig vår her i nord - begynner det jo å krible litt av glede over den kommende sommeren. Og i år som ellers, planlegger jeg en såkalt "sommerfarge".

Første skritt på veien, er å prøve få lysna håret såpass at en ny farge vil vises. Og da trengs det bleiking eller av-farging. Siden jeg bestandig bare klasker i en ny farge oppå den gamle, uten å bry meg så mye med hvordan resultat blir, er det ikke bare-bare å få alt fjerna. Men jeg leita litt på butikken, og fant denne som så ganske lovende ut..



..fikk det i håret - og venta..og venta..og venta..



Og tenk - sånn ble forskjellen etter bare én pakke..utrulig!!





Så nå skal jeg vente ei uke eller to for å la håret hvile, før jeg kjøper en ny pakke og ser om jeg får bukt med mesteparten av det mørke som er igjen.



Og hva slags sommerfarge jeg velger etter det??...tja..følg med - så får du se ;)

Kommentarer

Populære innlegg