UT Å STREKKE BEINA

Som dere kanskje har fått med dere, har vi jo hatt et aldeles nydelig vær her i nord ganske lenge nå - og i dag var ikke noe unntak. Så jeg skal innrømme at når dagen min var godt i gang - frokost & mårrakaffe inntatt, og jeg hadde fått lista meg ned alle 3 etasjene for å sette på en maskin med klær - kjente jeg at jeg bare rett og slett MÅTTE ha litt luft. 
Dermed ble det til at jeg tusla meg en tur rundt i området her jeg bor..og huska faktisk på å ta litt bilder under veis, hehe ;)

Vet ikke med dere - men jeg blir bestandig så himla glad når jeg ser knallgul løvetann <3


 Seee..æ fant et hjerte ;)


 Fant en koselig benk også på turen..men motsto fristelsen til å sette meg, hehe =)


 På tur hjemover igjen, etter å ha vært oppe ved Folkeparken (et nydelig turområde vi har her). Det stor bygget i midten, er sykehuset vårt - og blokka jeg bor i, blir lenger bort mot venstre.


 Så deilig at det er blitt så grønt her nå <3


Ble som sagt ikke lange turen i dag - godt og vél en halvtime - men det gjorde utrulig godt med luft, og få strekt på beina litt - uten at det gjorde noe vondt. Så selv om det enda er åpne områder på sårene, som fremdeles væsker og blør litt, er det ikke tvil om at det begynner å gå seg til nå..yeeey =)



Kommentarer

Populære innlegg